02.04.2009

Jørgens meninger

Haha! Whahahaha!

No har eg sittet oppe hele natten...igjen...(Myrdet Øystein gjentatte ganger, så det var ikkje bortkastede timer hvertfall.)
Jørgen har sovet over, så vekte han kl. 0630 ved å skremme han! xD Hoho, fun fun...
Fant ut etterpå at han kunne ha sovet 2 timer til... Mwahahaha! Poor soul...

Så tegnet eg selvportrett på en halvtime.. o_O

MEN i det store og det hele, det halve også, så har Jørgen (den store) oprettet blogg..!
"Jøss..." Tenker du, men det é kun sannhet som tales.
Der skal det utfordres til debatt! Med Jørgens meninger om verden som startspunkt.
Yes, alle de nullerene og enerene, for ikkje å snakke om strøm, skal brukes på Jørgens meninger... Det kommer til å bli verdensrekord i sløsing av informasjon, tid, fornuft, nuller og enere, strøm og dine følsomme og skjøre øyne.

JØRGEN! Ikkje skuff meg no! Eg forventer totalt bortkastet og ufornuftig humor, og det i beste klasse. *knyttneve i været*
Eg lover masse med insults fra min side..^^

So, go ahead, 'Oh'boy of unbelievable misfortune'. Make me proud!

4 kommentarer:

Jørgen sa...

Jeg skal ikke skuffe deg :D, men grunnet visse søvnproblemet (the problem being you) så er jeg for trøtt til å være morsom...

mor di...

skjønner du hva jeg mener? blir ikke det samme =( men iallfall, nå som jeg skal begynne med dette bloggegreiene så må du få litt mer aktivitet inn på siden din.

Så lite spennende som foregår i livene våre bør vi klare en blogg for dagen haha..

-Jørgen

Vanessa sa...

hahaa, jeg ler!!! :D

Marcairn sa...

Dette blir spennende. xD

Phoenix Lancer sa...

Jeg vil påpeke at jeg drepte deg en del ganger også biatch, ikke tro du er så konge^^