21.04.2009

Gleder meg til sommeren!
I juni skal eg på Hove-festivalen, og i juli skal eg til Bulgaria^^

Ah, ryddet rommet no. Alltid like herlig etterpå =)

Uff, ble alt for seint dette her...
Blogge midt på natten x(
Jaja. Vanessa har klart å lure meg med på ferie igjen=D Denne gangen til Bulgaria.
Wehee! Vi skal bade i Svarte-havet! Spennende^^ Lurer på om det e veldig salt...*sjekker Wiki*
Nope, det e visst lite salt-holdig, pga. alle elvene som renner ut i det. Men e sikkert litt salt då.
Skal visst være fine strender der=) Håper sanden e hvit! Brun eller mørk sand e så jækli varm å gå på!
Eg har godt av å bli litt brun, det e hvertfall sikkert:p

Hm...
Å begynne på et inlegg på kvelden, fortsette det på natten og fullføre det nesten morgen.
oO Det funket skikkelig dårlig, har ikkje det minste peiling på ka eg skal skrive...
HahahahahahahwaahahhahaHAHAHA! xD

Gleder meg til å reise^^